چرایی:
علت ایجاد این کندو دانشسازه، مارکتینگ و نوآوری است.
چیستی:
- بخش نرمافزاری و تولید App رویکرد نوینی در رابطه با ارائه خدمات فنپایه؛
- زیرساخت فناوری با استفاده از فناوریهای روز دنیا در جهت کاربرد عمومی و مردمی؛
- ایجاد نوآوریهای فناورانه در ارائه خدمات دانشگاهی به جامعه؛
- فناوریهای نرم و صنایع خلاق فرهنگی؛
- فناوریهای نوظهور همانند علوم شناختی، هوشمندسازی و اینترنت اشیا؛
- حمایت فناورانه از ایدههای دانشگاهی.
چگونگی:
- تهران مپ؛
- بازیسازی با محوریت جامعه و شهر دانش؛
- تولید اسباب بازی و صنایع نرم جامعه محور؛
- بازیها و انیمیشنهای علمی؛
- تولید سفارشات فنمحورانه جامعه دانشگاهی؛
- ایجاد زیرساختهای آموزش مجازی برای دانشگاه و جامعه؛
- حمایت از تهیه و تولید نرم افزارهای تخصصی رشتههای مختلف اعم از خرید، اشتراکگذاری و…؛
- تولید سامانههای نوین علمی (سامانه اطلاعرسانی عمومی و…)؛
- تولید سامانه نشر الکترونیک مدرس؛
- تولید دستگاه کتابخوان؛
- خرید امتیاز بلاکچین آزمایشگاهها.